Таңдалған тілдегі беттің мазмұны жоқ

2025-2026 оқу жылы

жұмыс жоспары.pdf

кесте.pdf

Қыркүйек айында консультативтік пункттің қызмет жоспарын құру және бекіту жұмыстары жүргізілді. Құжатты дайындау барысында балалар мен ата-аналарды сүйемелдеудің негізгі бағыттары, сондай-ақ өзара іс-қимыл нысандары: жеке консультациялар, ақпараттық-ағарту жұмыстары, сауалнама жүргізу және отбасыларды сүйемелдеу айқындалды. Отбасылардың ерекшеліктерін зерттеу және сұраныстарды анықтау мақсатында "танысайық"сауалнамасы жүргізілді. Сауалнамаға анықтауға бағытталған сұрақтар кірді: - ата-аналардың білім беру ұйымынан күтуі; - баланың жеке ерекшеліктері; - отбасындағы қарым-қатынастар; - ата-аналардың мектеппен ынтымақтастыққа дайындығы; - өзара әрекеттесудің қолайлы формалары. Сауалнамаларды талдау ата-аналардың жалпы қажеттіліктерін анықтауға, одан әрі әдістемелік жұмыстың бағыттарын анықтауға және консультативтік пункттің жұмыс жоспарын түзетуге мүмкіндік берді. Нәтижелер мұғалімдерге ұсыныстар әзірлеуге және ата-аналармен тақырыптық кездесулерді жоспарлауға негіз болды. Өткізілген іс-шаралар білім беру ұйымы мен оқушылардың отбасылары арасындағы өзара іс-қимыл сапасын арттыруға, ата-аналардың сұраныстарын нақтылауға және мақсатты әдістемелік жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік берді.

Қазан айында мектепке дейінгі мекемеге алғаш түскен балалардың, сондай-ақ жазғы демалыстан кейін оралған балалардың бейімделу кезеңіне талдау жүргізілді. Бақылау барысында тәрбиеленушілердің эмоционалды жағдайының ерекшеліктері, әлеуметтену деңгейі, режимдік сәттерге қатысу және білім беру процесі анықталды. Балалардың көпшілігі ойын әрекеттеріне қызығушылық танытып, құрдастарымен және ересектермен оң қарым-қатынас жасай отырып, нормативтік уақытта бейімделуден өтетіні атап өтілді. "Ата-аналарға баланы балабақшаға қалай дайындау керек"консультациясы "2 жастағы балаға қандай ойыншықтар қажет"консультациясы.

  1. "Баланы тәрбиелеудегі отбасының рөлі" консультациясы Қараша айында ата-аналарға отбасылық тәрбиенің маңыздылығын түсінуге бағытталған кеңес өткізілді. Эмоционалды қолдау, құндылықтарды қалыптастыру, әлеуметтік мінез-құлықты дамыту және баланың өзін-өзі бағалауы мәселелері қарастырылады. Ата-аналарға қолайлы отбасылық микроклимат құру және сенімді қарым-қатынасты нығайту бойынша ұсыныстар берілді.
  2. Мектеп жасына дейінгі балаларды үйде тәрбиелеп отырған отбасыларды анықтау және шақыру. Балаларды үйде, мектепке дейінгі мекемеден тыс жерде тәрбиелеп отырған отбасыларды анықтау бойынша жұмыс жүргізілді. Әлеуметтік қызметтермен және ата-аналар қоғамымен өзара іс-қимыл арқылы ақпарат жиналып, ата-аналарға ақпарат берілді. Отбасылар әдістемелік, психологиялық және педагогикалық көмек алу үшін консультативтік пунктке шақырылды.
  3. "Баланы балабақшада анасыз қалуға қалай дайындау керек" кеңес беру Баланың ата-анасымен қоштасуға эмоционалды дайындығы мәселелері бойынша консультация ұйымдастырылды. Бейімделу, біртіндеп үйрену, сенімділікті қалыптастыру және қоштасу рәсімдерін құру тақырыптары қамтылған. Ата-аналарға практикалық жаттығулар мен нұсқаулықтары бар жадынамалар ұсынылады.
  4. Ата-аналардың өтініші бойынша жеке жұмыс Жеке жұмыс аясында ата-аналарға жас дағдарыстары, күн тәртібі, сөйлеуді дамыту, моторика және Тәуелсіздік дағдылары бойынша ұсыныстар берілді. Консультациялар кешенді сүйемелдеу қажет болған жағдайда педагогтерді тарта отырып, құпия түрде жүргізілді.

2024-2025 оқу жылы

"Куприяновка негізгі мектебі" КММ жанындағы "Ақ-бота" шағын орталығында консультациялық пункт жұмыс істейді.Ата-аналармен танысу мақсатында сауалнама жүргізіп, жұмыс жоспарымен таныстырды.

 

Бейімделу

Баланы тәрбиелеудегі отбасының рөлі

ата-аналар білуі керек